Serwis

W trosce o najwyższą jakość obsługi serwisowej proponujemy Państwu następujące możliwości zgłaszania urządzeń do serwisu.

  1. Złożenie reklamacji z tytułu gwarancji bezpośrednio u sprzedawcy, który przekaże urządzenie do jednego z naszych serwisów.
  2. Udanie się osobiście do jednego z naszych autoryzowanych serwisów.
    Aby wyszukać serwis lokalny należy kliknąć ZNAJDŹ SERWIS LOKALNY lub sprawdzić klikając na wykaz LISTA SERWISÓW LOKALNYCH.
  3. Wysłanie urządzenia na nasz koszt za pomocą kuriera. Aby to uczynić należy wybrać jedną z opcji:
  • Wysłać urządzenie do jednego z poniższych serwisów zgodnie z przypisanym podziałem regionalnym na poszczególne województwa.
    W tym celu należy kliknąć kafelek „ZAMÓW KURIERA” znajdujący się pod wybranym serwisem.
    Naprawione urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską do odbiorcy.
    W przypadku napraw gwarancyjnych klient nie ponosi kosztów przesyłki.
    Wypełniając formularz należy postępować zgodnie ze wskazaniami podanymi w  formularzu.
    Zgłaszane do naprawy urządzenie należy spakować w karton lub na paletę, zabezpieczyć do transportu, w przypadku urządzeń posiadających płyny eksploatacyjne należy płyny te usunąć.
    Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu, opis usterki, adres zwrotny i kontaktowy numer telefonu.

 

  • Wypełnić formularz door-to-door klikając na SERWIS D2D .
    Urządzenie zostanie odebrane przesyłką kurierską i przekazane do serwisu.
    Naprawione urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską do odbiorcy. W przypadku napraw gwarancyjnych klient nie ponosi kosztów przesyłki.
    Uzupełniając formularz należy korzystać z danych zawartych w poszczególnych polach.
    Zgłaszane do naprawy urządzenie należy spakować w karton lub na paletę, zabezpieczyć do transportu, w przypadku urządzeń posiadających płyny eksploatacyjne należy płyny te usunąć.
    Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu, protokołu reklamacyjnego (jeżeli występuje).

 

  • Dla paczek o wadze maksymalnej do 30kg, można skorzystać z formularza zgłoszenia naprawy dla urządzeń klikając przycisk FORMULARZ DO 30kg.
    Naprawione urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską do odbiorcy.
    W przypadku napraw gwarancyjnych klient nie ponosi kosztów przesyłki.
    Wypełniając formularz należy postępować zgodnie ze wskazaniami podanymi w  formularzu.
    Zgłaszane do naprawy urządzenie należy spakować w karton lub na paletę, zabezpieczyć do transportu, w przypadku urządzeń posiadających płyny eksploatacyjne należy płyny te usunąć.
    Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu, opis usterki, adres zwrotny i kontaktowy numer telefonu.

 

  • Zgłosić urządzenie do odbioru za pomocą e-maila na adres kurier@krysiak.pl
    W treści maila umieścić informacje o reklamowanym produkcie:
    wagę i model urządzenia, numer reklamacji (jeżeli jest nadany), adres odbioru, kontaktowy numer telefonu, sposób zapakowania (paleta, karton).
    Korzystamy z usług firm kurierskich DHL, DPD, GEIS, SCHENKER – w zależności od rodzaju zgłoszonego urządzenia podsyłamy kuriera z wymienionych firm.
    Reklamowane urządzenia zostaną przesłane do jednego z poniższych serwisów regionalnych zgodnie z podziałem na województwa.

 

  • Zadzwonić pod numer telefonu 61 640 49 79, umówić się na odbiór reklamowanego urządzenia, które trafi do jednego z poniższych serwisów regionalnych zgodnie z podziałem na województwa.

Serwis Centralny – Krysiak Sp. z o.o.

ul. Rolna 6; 62-081 Baranowo
tel: 61 650 75 39
Serwis Centralny obsługuje województwa: Wielkopolskie; Zachodnio-Pomorskie; Lubuskie; Kujawsko-Pomorskie; Pomorskie; Dolnośląskie; Łódzkie; Warmińsko-Mazurskie
Zamów kuriera

JACKONET – Centrum Serwisowe

ul. Mazowiecka 151; 05-300 Stara Niedziałka
tel: 257 405 503
Serwis obsługuje województwa: Mazowieckie; Podlaskie; Lubelskie
Zamów kuriera

AJM Serwis

ul. Staszica 5; 43-330 Wilamowice
tel: 33 845 76 90
Serwis obsługuje województwo: Śląskie; Opolskie
Zamów kuriera

Pilmus

Mordarka 413, 34-600 Limanowa
tel: 18 337 49 97
Serwis obsługuje województwa: Świętokrzyskie, Małopolskie

Zamów kuriera

Technar

ul. Bernardyńska 6; 37-200 Przeworsk
tel: 509 833 807
Serwis obsługuje województwo: Podkarpackie

Zamów kuriera

Urządzenia wysyłane do serwisu należy przygotować do transportu, oczyścić, odpowiednio spakować i zabezpieczyć. Płyny eksploatacyjne (olej, paliwo itp.) na czas transportu powinny zostać spuszczone z urządzenia do osobnych pojemników, uchwyty złożone. Żadne elementy nie mogą wystawać poza obrys kartonu/palety. Urządzenia do 50 kg należy wysyłać w kartonach, powyżej 50 kg na palecie.
Prosimy pamiętać, że do urządzenia złożonego w ramach reklamacji należy dołożyć:

  • kopię dowodu zakupu,
  • opis usterki,
  • dane adresowe, numer telefonu, adres mailowy,
  • informację na jaki adres urządzenie ma zostać odesłane,
  • kartę gwarancyjną o ile została dodana do urządzenia (nie jest obowiązkowa).

Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc na naszą infolinię: 61 650 75 39.

Jeżeli macie Państwo uwagi dotyczące funkcjonowania działu serwisu i chcielibyście się nimi podzielić w celu poprawy jakości obsługi to prosimy o przesłanie informacji na adres: reklamacje@krysiak.pl