W trosce o najwyższą jakość obsługi serwisowej proponujemy Państwu następujące możliwości zgłaszania urządzeń do serwisu.
- Złożenie reklamacji z tytułu gwarancji bezpośrednio u sprzedawcy, który przekaże urządzenie do jednego z naszych serwisów.
- Udanie się osobiście do jednego z naszych autoryzowanych serwisów.
Aby wyszukać serwis lokalny należy kliknąć ZNAJDŹ SERWIS LOKALNY lub sprawdzić klikając na wykaz LISTA SERWISÓW LOKALNYCH. - Wysłanie urządzenia na nasz koszt za pomocą kuriera. Aby to uczynić należy wybrać jedną z opcji:
- Wysłać urządzenie do jednego z poniższych serwisów zgodnie z przypisanym podziałem regionalnym na poszczególne województwa.
W tym celu należy kliknąć kafelek „ZAMÓW KURIERA” znajdujący się pod wybranym serwisem.
Naprawione urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską do odbiorcy.
W przypadku napraw gwarancyjnych klient nie ponosi kosztów przesyłki.
Wypełniając formularz należy postępować zgodnie ze wskazaniami podanymi w formularzu.
Zgłaszane do naprawy urządzenie należy spakować w karton lub na paletę, zabezpieczyć do transportu, w przypadku urządzeń posiadających płyny eksploatacyjne należy płyny te usunąć.
Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu, opis usterki, adres zwrotny i kontaktowy numer telefonu.
- Wypełnić formularz door-to-door klikając na SERWIS D2D .
Urządzenie zostanie odebrane przesyłką kurierską i przekazane do serwisu.
Naprawione urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską do odbiorcy. W przypadku napraw gwarancyjnych klient nie ponosi kosztów przesyłki.
Uzupełniając formularz należy korzystać z danych zawartych w poszczególnych polach.
Zgłaszane do naprawy urządzenie należy spakować w karton lub na paletę, zabezpieczyć do transportu, w przypadku urządzeń posiadających płyny eksploatacyjne należy płyny te usunąć.
Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu, protokołu reklamacyjnego (jeżeli występuje).
- Dla paczek o wadze maksymalnej do 30kg, można skorzystać z formularza zgłoszenia naprawy dla urządzeń klikając przycisk FORMULARZ DO 30kg.
Naprawione urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską do odbiorcy.
W przypadku napraw gwarancyjnych klient nie ponosi kosztów przesyłki.
Wypełniając formularz należy postępować zgodnie ze wskazaniami podanymi w formularzu.
Zgłaszane do naprawy urządzenie należy spakować w karton lub na paletę, zabezpieczyć do transportu, w przypadku urządzeń posiadających płyny eksploatacyjne należy płyny te usunąć.
Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu, opis usterki, adres zwrotny i kontaktowy numer telefonu.
- Ewentualne nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem internetowego serwisu do zamawiania przesyłek proszę zgłaszać pod numerem telefonu 61 640 49 79.