Serwis

W trosce o najwyższą jakość obsługi proponujemy następujące możliwości obsługi serwisowej.
Przekazać urządzenie do serwisu można w następujący sposób:

  1. Złożyć reklamację z tytułu gwarancji bezpośrednio u sprzedawcy który to przekaże urządzenie do jednego z naszych serwisów.
  2. Udać się osobiście do jednego z naszych autoryzowanych serwisów – lista serwisów w zakładce.
  3. Wysłać urządzenie na nasz koszt za pomocą kuriera DHL. Aby to uczynić należy zadzwonić pod numer telefonu 426 345 345, umówić się na odbiór reklamowanego urządzenia i podać odpowiedni numer klienta serwisu do którego urządzenie ma trafić zgodnie z poniższym podziałem regionalnym serwisów na województwa:

Serwis Centralny – Krysiak Sp. z o.o.

ul. Rolna 6; 62-081 Baranowo
tel: 61 650 75 39
DHL – Numer klienta: 1210588
Serwis Centralny obsługuje województwa: Wielkopolskie; Zachodnio-Pomorskie; Lubuskie; Kujawsko-Pomorskie; Dolnośląskie; Opolskie.

Agronarzędzia

ul. Komorowska 28; 05-800 Pruszków
tel: 722 030 803; 22 350 68 39; 22 350 74 38
DHL – Numer klienta: 2379706
Serwis obsługuje województwa: Mazowieckie; Łódzkie; Świętokrzyskie; Warmińsko-Mazurskie; Śląskie.

Technar

ul. Bernardyńska 6; 37-200 Przeworsk
tel: 509 833 807
DHL – Numer klienta: 2397954
Serwis obsługuje województwa: Podkarpackie; Małopolskie.

Darmar

ul. Czarna 8; 80-270 Gdańsk
tel: 58 552 37 18
DHL – Numer klienta: 2422262
Serwis obsługuje województwa: Pomorskie

Zielony Serwis

ul. Kraszewskiego 1A; 08-110 Siedlce
tel: 25 798 16 42; 504 240 290
DHL – Numer klienta: 2422627
Serwis obsługuje województwa: Podlaskie; Lubelskie.

Urządzenia wysyłane do serwisu należy przygotować do transportu, oczyścić, odpowiednio spakować i zabezpieczyć. Płyny eksploatacyjne (olej, paliwo itp.) na czas transportu powinny zostać spuszczone z urządzenia do osobnych pojemników, uchwyty złożone. Żadne elementy nie mogą wystawać poza obrys kartonu/palety. Urządzenia do 50 kg należy wysyłać w kartonach, powyżej 50 kg na palecie.
Prosimy pamiętać, że do urządzenia złożonego w ramach reklamacji należy dołożyć:

  • kopię dowodu zakupu,
  • opis usterki,
  • dane adresowe, numer telefonu, adres mailowy,
  • informację na jaki adres urządzenie ma zostać odesłane,
  • kartę gwarancyjną o ile została dodana do urządzenia (nie jest obowiązkowa).

Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc na naszą infolinię: 61 650 75 39.

Facebook