Serwis

W trosce o najwyższą jakość obsługi proponujemy następujące możliwości obsługi serwisowej.
Przekazać urządzenie do serwisu można w następujący sposób:

  1. Złożyć reklamację z tytułu gwarancji bezpośrednio u sprzedawcy który to przekaże urządzenie do jednego z naszych serwisów.
  2. Udać się osobiście do jednego z naszych autoryzowanych serwisów – lista serwisów w zakładce.
    1. Wysłać urządzenie na nasz koszt za pomocą kuriera. Aby to uczynić należy :
    • napisać maila na adres kurier@krysiak.pl , w mailu umieścić informacje o reklamowanym produkcie: wagę i model urządzenia, numer reklamacji (o ile jest nadany), adres odbioru, kontaktowy numer telefonu, sposób zapakowania (paleta, karton). Korzystamy z usług firm kurierskich DHL, DPD, GEIS, SCHENKER – w zależności od rodzaju zgłoszonego urządzenia podsyłamy kuriera z wymienionych firm. Reklamowane urządzenia  zostaną przesłane do jednego z poniższych serwisów zgodnie z podziałem na województwa.
    • zadzwonić pod numer telefonu 61 640 49 79, umówić się na odbiór reklamowanego urządzenia i podać odpowiedni numer klienta serwisu do którego urządzenie ma trafić zgodnie z poniższym podziałem regionalnym serwisów na województwa:

Serwis Centralny – Krysiak Sp. z o.o.

ul. Rolna 6; 62-081 Baranowo
tel: 61 650 75 39
DHL – Numer klienta: 1210588
Serwis Centralny obsługuje województwa: Wielkopolskie; Zachodnio-Pomorskie; Lubuskie; Kujawsko-Pomorskie; Pomorskie.

Agronarzędzia

ul. Komorowska 28; 05-800 Pruszków
tel: 722 030 803; 22 350 68 39; 22 350 74 38
DHL – Numer klienta: 2379706
Serwis obsługuje województwa: Mazowieckie; Łódzkie; Świętokrzyskie; Warmińsko-Mazurskie; Śląskie, Podlaskie, Lubelskie.

Technar

ul. Bernardyńska 6; 37-200 Przeworsk
tel: 509 833 807
DHL – Numer klienta: 2397954
Serwis obsługuje województwa: Podkarpackie; Małopolskie.

AJM Serwis

ul. Staszica 5; 43-330 Wilamowice
tel: 33 845 76 90
DHL – Numer klienta: 2422627
Serwis obsługuje województwo: Dolnośląskie; Opolskie

Urządzenia wysyłane do serwisu należy przygotować do transportu, oczyścić, odpowiednio spakować i zabezpieczyć. Płyny eksploatacyjne (olej, paliwo itp.) na czas transportu powinny zostać spuszczone z urządzenia do osobnych pojemników, uchwyty złożone. Żadne elementy nie mogą wystawać poza obrys kartonu/palety. Urządzenia do 50 kg należy wysyłać w kartonach, powyżej 50 kg na palecie.
Prosimy pamiętać, że do urządzenia złożonego w ramach reklamacji należy dołożyć:

  • kopię dowodu zakupu,
  • opis usterki,
  • dane adresowe, numer telefonu, adres mailowy,
  • informację na jaki adres urządzenie ma zostać odesłane,
  • kartę gwarancyjną o ile została dodana do urządzenia (nie jest obowiązkowa).

Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc na naszą infolinię: 61 650 75 39.